ביטוח לעסקים – מדוע כל בית עסק זקוק לכך

חסכון עצום לכסף שלכם ! רכב ליסינג במחיר משתלם !

הקמת עסק חדש בכלל ובפרט בישראל, היא לא דבר פשוט. זה דורש הרבה אומץ, סבלנות, מחשבה, מוכנות להשקעה ועבודה קשה, וגם לא מעט כסף. ברגע שמקימים אותו והוא מתחיל לעבוד, גם אם לוקח זמן עד שמתחילים לראות הכנסות ורווחים, הסיפוק הוא עצום. בטח אם מדובר בעסק של חבר'ה צעירים שעושים את צעדיהם הראשונים בתחום שלהם.

כל מי שמחזיק ברשותו עסק משלו, ירצה להגן עליו מכל דבר שיכול להפריע לתפקוד הסדיר ולמנוע ממנו להפעיל ולקיים אותו בצורה סדירה. אחד הדברים שיכולים לעזור בכך היא פוליסת ביטוח. פוליסה זו תשרת בוודאי עסקים וחברות גדולות, אך היא חיונית גם לעסקים קטנים, בין אם הם רק התחילו את דרכם ובין אם הם כבר ותיקים בתחום.

ביטוח לעסקים מציע לנו שורה ארוכה של כיסויים שכל אחד מהם, נועד למנוע מאיתנו להגיע למצב שאם ישנה בעיה, אנחנו נידרש להתמודד איתה לבד ולהוציא כסף מחשבון העסק או אפילו מהחשבון הפרטי שלנו. אף בעל עסק, גדול או קטן, לא רוצה להגיע למצב בו הוא צריך להתמודד עם הוצאות לא צפויות שעלולות להשפיע על התפקוד הסדיר של בית העסק שלו.

 

מה זה ביטוח לעסקים ומה הוא כולל?

פוליסת ביטוח לעסקים מכסה היבטים שונים בפעילות העסק, מול לקוחות, עובדים, ספקים וכן מול גורמים אחרים שאינם באים במגע ישיר מול בית העסק. הפוליסה מתייחסת לדברים שהעסק מבצע באופן יומיומי וכן לתהליכים ארוכי טווח. בסופו של דבר, בשני המקרים, ההשפעה הכלכלית על בית העסק יכולה להיות עצומה.

מה כוללת הפוליסה:

ביטוח מבנה – התייחסות לכל היבט שקשור למבנה של בית העסק. אם חס וחלילה קורה לו משהו, בעל העסק מבוטח ומכוסה.

ביטוח תכולה – כיסויים לכל מה שנמצא בתוך המבנה וקשור לעסק, מכשירים, מכונות, ציוד, מלאי ועוד.

ביטוח אחריות – מדובר על רכיב המתייחס למקרים בהם לקוחות מגישים תביעה נגד העסק, בגין פעולה רשלנית וגרימת נזק.

ביטוח צד ג' – כיסוי למקרים בהם בית העסק נתבע על ידי גורם שלישי עקב פעילותו. למשל, אם בעל מבנה צמוד נפגע כתוצאה מפעילות במבנה העסק, אזי שהביטוח מספק כיסוי, במידה ובעל העסק נדרש לשלם פיצוי.

חשוב להדגיש, ניתן לרכוש גם הרחבות שונות, המתייחסות למקרים ספציפית למקרים של פגיעה במערכת המחשוב של העסק, כיסוי במקרה של פגיעת סייבר, הגנה על שם העסק ועוד.

 

מדוע כל בית עסק זקוק לפוליסה?

כל בית עסק, גדול או קטן, זקוק לפוליסת ביטוח מאחר וכל פגיעה יכולה להשפיע על הפעילות שלו ועל היכולת של בעליו להתמודד עם הנזק הכלכלי שנוצר עקב כך. לכן גם אם מדובר בעסק גדול ומשמעותי, ובוודאי אם מדובר בעסק קטן, מוטב לרכוש פוליסה ולהיות מכוסים בכל היבט אפשרי.

ביטוח לעסקים

מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

Table of Contents

ראנטקאר- חברת הליסינג הגדולה בישראל

ראנטקאר- חברת הליסינג הגדולה בישראל

חברתנו שמה לעצמה דגש להוזיל משמעותית את תחום הליסינג בארץ תוך כדי שמירה על מגוון רחב של רכבים איכותיים ושירות ללא פשרות
הצוות שלנו מונה את האנשים הטובים ביותר , שעובדים יום יום כדי להביא אליכם את הרכבים הכי טובים שיש.