ביטוח מקיף לרכב – מה הוא כולל וכיצד רוכשים אותו בצורה נכונה

חסכון עצום לכסף שלכם ! רכב ליסינג במחיר משתלם !

ביטוח רכב כולל בתוכו שלושה רכיבים. ביטוח חובה שהמדינה מחייבת את בעלי הרכב לרכוש, על מנת שיוכלו לפצות נפגעים בגוף או בנפש שנפגעו על ידם בתאונות דרכים, ביטוח צד ג' המכסה פגיעות ברכוש של אחרים, וביטוח מקיף הכולל בתוכו ביטוח צד ג' ומתייחס למכלול רחב של היבטים הקשורים לרכב.

ביטוח מקיף לרכב הוא אכן הביטוח המקיף ביותר של ביטוח רכב כשזה נוגע לרכוש. יש לכך שתי סיבות עיקריות: הראשונה, רכיב זה כולל בתוכו כיסויים מגוונים ובעלי משמעות רבה לבעל הרכב. הסיבה השנייה היא, הגמישות של ביטוח זה. בין אם זה בעלויות ובין אם זה במאפיינים של הביטוח.

לפני שנסביר מה כולל ביטוח מקיף לרכב וכיצד רוכשים פוליסה בצורה חכמה, חשוב לציין שבדומה לשני הביטוחים האחרים, ביטוח זה מושפע ממאפיינים הקשורים לסוג, דגם ושנתון רכב המבוטח וכן להיסטוריה התחבורתית של הנהג. ככל שהרכב חדש ויקר יותר, כך עלות הפוליסה תהיה גבוהה יותר, וכן ככל שהנהג יתבע את הביטוח יותר ויהיה מעורב ביותר תאונות, כך הפרמיה שלו תהיה גבוה יותר בשנה לאחר מכן.

 

מה כולל ביטוח מקיף?

ביטוח מקיף לרכב מתייחס למקרים בהם נגרם נזק לרכוש כתוצאה מתאונה עם רכבו, חבלה, שריפה, פריצה, אסון טבע או מכל סיבה אחרת, בין אם זה נזק ספציפי באחד מחלקיו ובין אם זה נזק שפוגע בתפקוד הכללי של הרכב ומונע אפשרות לחזור ולהשתמש בו.

בין היתר, ביטוח מקיף מתייחס למקרים בהם נגרם נזק לשמשות, מראות, מערכות פנימיות המותקנות ברכב, וכן למקרים בהם נגנבים פריטים מסוימים מתוך הרכב.

כשאנחנו רוכשים ביטוח מקיף לרכב, יש לשים לב, שבהרבה מקרים הביטוח אינו כולל שירותי דרך וגרירה. אנחנו צריכים לרכוש אותם בנפרד בעת רכישת הפוליסה. כמו כן, עלינו לשים לב לגובה ההשתתפות העצמית שאנחנו נדרשים לשלם. מדובר על הסכום המקסימאלי שנידרש לשלם עבור כיסויים שונים בפוליסה. ככל שהסכום יהיה גבוה יותר, כך הפרמיה תהיה נמוכה יותר וכן להיפך.

כל מי שמתעניין ברכישת ביטוח מקיף, צריך לדעת שחברות הביטוח מציעות היום שורה של מסלולים עם התאמות ספציפיות עבור נהגים ונהגות על פי מאפיינים שונים. כך ניתן לרכוש פוליסת ביטוח מקיף עם התנאים הטובים ביותר במחיר משתלם.

 

איך בוחרים ורוכשים את הפוליסה הנכונה

הדרך הטובה ביותר לרכוש ביטוח מקיף לרכב היא בעזרת השוואת מחירים בין הצעות של חברות ביטוח שונות.

לשם כך, יש להשתמש באתר של סוכנות הביטוח Wobi, המציע לכם אפשרות לקבל הצעות מחברות שונות, להשוות ביניהן ולהחליט איזו מבין ההצעות הכי משתלמת עבורכם, הן בתנאים והן בעלויות.

מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

Table of Contents

ראנטקאר- חברת הליסינג הגדולה בישראל

ראנטקאר- חברת הליסינג הגדולה בישראל

חברתנו שמה לעצמה דגש להוזיל משמעותית את תחום הליסינג בארץ תוך כדי שמירה על מגוון רחב של רכבים איכותיים ושירות ללא פשרות
הצוות שלנו מונה את האנשים הטובים ביותר , שעובדים יום יום כדי להביא אליכם את הרכבים הכי טובים שיש.